23 Aralık 2010 Perşembe

Yİ YAVRUM Yİ (!!)

Pizza Hut’ın yeni reklamlarında  gördüğümüz “yi yavrum yi” diyen teyzeye dikkat çekmek istiyorum.. Bir kere hiçbir anneanne torununa böyle yaklaşmaz en fazla ”ye evladım ye” der ki burda Anadolu şivesi yapılarak bir Anadolu kadını simgelenmeye çalışmış. Fakat başarılı olunmamış bence. Çünkü kadın görüntüsüyle böyle bir kadını yansıtmamış bence daha da itici olmuş. Lays in Ayşe teyzesi gibi ton ton bir teyze daha güzel uyabilirdi belki ama pizza hut kendi elit kesimini hemde"ben elitim ama fiyatlarımda uygun" deme tarzını bu şekilde yaratmış. Birilerinin artık böyle tiplerin tutmadığını pizza hut ’ a bildirmesi lazım acilen. Zira ağzının içini göstere göstere  pizza yiyen birini gördükçe kimsenin iştahı kalmayacaktır.
Pizza Hut ın önceki reklamlarını ele alırsak daha çok genç bir  grubun rol aldığı reklam filmleri daha amaca yönelik ve güzeldi. Pizza hut değişen reklam dünyasına ayak uydurmak, belkide aynı yolu izlemek için bu tarz reklama döndüğünü düşünüyorum..
E devir 118 80 lerin çıstaklı jingle’lerin devriyken mecbur bu düzene ayak uydurulacak..(!!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder