21 Aralık 2010 Salı

ÇIKARIM SENLE HER YOLA !!




Küçükken babalarımızın sırtına binip atçılık oynardık ya, yeni nesille birlikte değişen birçok şey gibi buda günümüzde değişti ”BENİM BABAM TOYOTA GİBİ ADAM” .
Toyota firmasının yeni reklam filmlerinde kullanılan bu slogan birçoğuna göre beğenilirken birçok kesime göre farklı anlaşılıyor. Ben reklamı izlerken çok fazla yadırgamadım ama aklımdan da geçmedi değil; ya babası olmayanlar…
Böyle ciddi bir markanın bir reklamı yaratırken bir parçada olsa bu fikri değerlendirmeleri gerekirdi diye düşünüyorum ki tek böyle düşünen ben değilmişim… Toyota ya gelen birkaç olumsuz yorumun ardından Toyota genel müdürü Ali Haydar Bozkurt bu konuyla ilgilenip reklamı geri çektiklerini ve yeni bir reklam filmi koyduklarını belirtmiş. Çok daha sıcak ve anlamlı bir reklam olmuş bence. Ayrıca çocuklarınızın fotoğraflarını  göndererek reklamlada yer almasını da sağlayabilirsiniz...

Ne güzel çıktık yola...
Emanetim ben sana,
Hayat uzun bi yolculuksa,
İnişler kadar çıkışlarda varsa..
Çıkarım senle her yola toyota..(:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder